.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود نقدینگی در بنگاه های اقتصادی گلستان

رئیس سازمان کار و امور اجتماعی گلستان گفت: بنگاه های اقتصادی استان با مشکل کمبود نقدینگی روبرو هستند.

به گزارش ، محمدرضا ربیعی در کارگروه اشتغال استان افزود: عدم امکان دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از دیگر مشکلاتی است که بیشتر بنگاه های اقتصادی استان با آن درگیر هستند.

وی اظهار داشت: تغییرات و افزایش هزینه ها بر واحدهای تولیدی مانند هزینه های تامین مواد اولیه، مالیات، آب، برق و .. تغییرات نرخ ارز و تعرفه محصولات وارداتی از دیگر مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این مشکلات ناشی از بحرانهای مالی اخیر جهانی است و سر رسید شدن تسهیلات بانکی در دراز مدت منجر به احتمال صدور سند اجرایی توسط بانک و تعطیلی برخی واحدها می شود.

ربیعی با اشاره به طرح تمام شماری گفت: طرح تمام شماری بنگاه های اقتصادی زودبازده یکی از راه های موثر صیانت از سرمایه کشور است.

رئیس سازمان کار و امور اجتماعی گلستان بیان داشت: برای پایداری بنگاه های زودبازدهی که از تسهیلات استفاده کردند و به ثمر رسیدند، نیاز است ارتباط مستمری از سوی دستگاه های اجرایی به مدت پنج سال برقرار شود.

وی عنوان کرد: شفاف سازی اقدامات، کسب آخرین وضعیت اطلاعات مربوط به بنگاه های اقتصادی، شناسایی واحدهای مستعد توسعه و حمایت از آنها و آسیب شناسی بنگاه ها از جمله اهداف اجرای این طرح است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.